Followers

Wednesday 13 February 2013

PENDAFTARAN AHLI BARU VISIONNAIRE 2013

Pendaftaran Untuk Menyertai VISIONNAIRE GROUP

PENGURUSAN GROUP & KELAB
Untuk Makluman .. VISIONNAIRE merupakan sebuah Kelab yang mempunyai penaung serta memiliki organisasi yang menjalankan pelbagai aktiviti seperti sukan & rekreasi, pendidikan, kem motivasi, aktiviti amal, konvoi, annual dinner, pelancongan & kebudayaan serta banyak lagi aktiviti yang melibatkan komuniti remaja dan dewasa.

PENDAFTARAN TELAH BERMULA PADA 10 FEBRUARI 2013

Ahli Baru
- RM10.00 sahaja - Pembayaran setiap pendaftaran baru
- RM20.00 sahaja (Tshirt + Sticker Kereta + Kad Keahlian) - Serta kelebihan-kelebihan lain

Kepada ahli yang ingin mendaftar sebagai ahli VISIONNAIRE tetapi tidak mempunyai masa @ kesempatan untuk berjumpa dengan ahli kami....

sila klik pada link atau gambar dibawah untuk download borang pendaftaran.


Bayaran dan borang pendaftaran WAJIB diberikan kepada VISIONNAIRE melalui bank in/wang pos dan email borang ke visionnairegroup2013@gmail.com atau melalui penyerahan sendiri, sila rujuk senarai penyerahan di bawah.

Setelah bayaran dibuat, VISIONNAIRE akan memberikan nombor Personal ID.

Apabila mendapat pengesahan dari VISIONNAIRE, pihak admin akan menempatkan anda kepada VISIONNAIRE TEAM dengan memberi Sticker Kereta, T'shirt & Kad Keahlian.

Selepas itu, akan dapat menggunakan sepenuhnya makluman di dalam setiap aktiviti VISIONNAIRE dan anda akan di update setiap aktiviti yang akan di jalankan. Sila Rujuk Kawan Facebook dan like di Page Visionnaire Group

Kepada mereka yang ingin mendaftar, maklumat seperti berikut :
1. Fax kan borang yg lengkap di isi ke 03-61422285 (u/p: along)
2. Bank-in atau wang pos kan Yuran Ahli Baru (RM10) + (RM20) - sms dahulu untuk kita beri no akaun dan alamat pos. (019-3483807-hazwan hairy)
3. SMS kan Nama Penuh dan Alamat Surat Menyurat ke hazwan hairy (019-3483807) selepas Bank-in Yuran serta proses pos dibuat.
4. Selepas mendapat SMS pengesahan dari hazwan hairy, sila tunggu 2-3 minggu untuk mendapat T'shirt, Sticker Kereta & Kad Keahlian anda. 
5. Penyerahan borang secara by hand boleh di buat sekiranya berada di lembah klang, sila sms lokasi anda untuk pengambilan mahupun penyerahan borang tersebut.

No comments:

Post a Comment